שרתים וירטואלים בישראל

לאחסון שרת וירטואלי בישראל יתרונות רבים, הן עבור שוכרי ה- VPS והן עבור משתמשי הקצה בתוצרי התכנים שעל גבי השרת. עובדת היות שרתי ה- VPS של Jetcloud מאוחסנים בישראל, מהווה נדבך מהותי ויתרון גדול על פני שרתים וירטואליים המאוחסנים בחו”ל.

Jetcloud מקפידים על כך שהשרתים הוירטואלים שאנו מספקים עבור לקוחותנו, יהיו בישראל. ראשית משום שאנו מאמינים שהכלכלה הישראלית היא הגאווה הלאומית שלנו וקידום עסקים בישראל הינה מטרה אשר משרתת את עסקי שרתי ה- VPS בישראל ובאותה מידה, גם את לקוחות ה- VPS בישראל. שרתים וירטואלים בישראל מקדמים כלכלית את ספקי אחסון ומספקים להם כלים לפתח טכנולוגית את שירותי השרתים הוירטואלים, לשפר אותם בהיבט השירות והאבטחה ולספק ללקוחות ה- VPS בישראל כלים מתקדמים לתפעול ולפיתוח. בזכות התמיכה בעסקי השרתים הוירטואלים בישראל, יכולים לקוחות VPS ליהנות ממעגל תמיכה הדדיתאשר מחזיר בסופו של יום את ההון המושקע בשרתים וירטואלים בישראל – ללקוחות, בצורה של שירות ברמה גבוהה, הן אנושית והן טכנולוגית. אין זה עוד גימיק, אלא עובדה הנכונה לכל מכלול עסקי כחול-לבן של הכלכלה בישראל. הון ישראלי המושקע במדינות זרות משרת את אותן מדינות בלבד ואינו חוזר לבעל העסק או הלקוח בישראל, כך שלפעמים חסכון של כמה שקלים ללקוח VPS אחד, הוא בבחינת פגיעה של אלפי ואף מאות אלפי שקלים בלקוחות VPS אחרים בשוק המקומי.

ניתן לראות יתרונות נוספים לשרתים וירטואלים בישראל, בעיקר בהיבט הטכנולוגיה ושירות הלקוחות. כך למשל, מושפע תחום קידום אתרים בישראל מן השאלה: “מהו המיקום הפיזי / גיאוגרפי של שרת ה- VPS עליו מאוחסן האתר?” התשובה לשאלה זו משפיעה באופן ניכר על תוצאות הקידום האורגני של האתר בגוגל. אחד הפרמטרים השפיעים ביותר על אלגוריתם תוצאות החיפוש של גוגל ואשר קובע באיזה דירוג להציב את האתר בתוצאות החיפוש, הינו קהל היעד של אותו אתר. אתר אשר מיועד לקהל יעד בישראל ואשר מקבל VPS בישראל, הוא בעל סיכוי גבוה יותר לקבל דירוג גבוה בתוצאות החיפוש הרלוונטיות, מאשר אותו אתר אשר קיבל VPS בחו”ל. המיקום הפיזי / גיאוגרפי של שרת אינטרנט קובע באופן ניכר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש היות ואתר בעברית אשר קיבל VPS באנגליה למשל, יאונדקס בגוגל כאתר בעברית אשר מיועד לגולשי אינטרנט אשר אמנם ביצעו חיפוש בעברית, אך רק עבור גולשים אשר נמצאים פיזית באנגליה וביצעו את החיפוש שלהם בעברית! יכול להיות ש- VPS באנגליה זול יותר מאשר VPS בישראל, אולם מצב זה מהווה פגיעה בעסק אשר עושה שימוש בשרת וירטואלי באנגליה, היות ומבחינת גוגל, הרלוונטיות שלו עבור גולשים אשר מבצעים את החיפוש שלהם בעברית בישראל – הינו נמוך ולכן לא ידורג במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש. בהקשר זה של דירוג אתרים על פי גוגל, נכנס למשוואה מקדם נוסף: מהירות העליה של דף הבית ומהירות הגלישה בין דפי האתר. גוגל יאנדקס אתרים ויעניק להם דירוג גבוה יותר על פני אתרים אחרים, בהתאם למהירות עליית האתר ומהירות הגלישה בין דפיו, כאשר אתרים שדף הבית שלהם עולה מהר והגלישה בין דפי האתר מהירה – יקבלו דירוג גבוה יותר מאתרים איטיים יותר באותו תחום. שרת וירטואלי בישראל הינו בעל עדיפות גדולה מאד במישור זה, היות ושרת וירטואלי בישראל מבטיח שהאתר אינו עובר דרך צמתי מידע רבים על מנת להגיע לגולש בישראל ולכן המהירות שלו גבוהה יותר עבור הגולש בישראל. לעומת זאת, שרת וירטואלי בחו”ל, מעביר את המידע שבו דרך מספר צמתי מידע עד שהוא מגיע לגולש בישראל ולכן הוא איטי יותר.

יתרון נוסף עבור שרתים וירטואלים בישראל, טמון כאמור, בשירות הלקוחות. אין כל ספק בכך שלנו, כישראלים עדיף שירות לקוחות בעברית מאשר בכל שפה אחרת. עברית היא שפת האם שלנו ואנו שולטים בה ברמה היומיומית וברמה הטכנית, טוב יותר מאשר בכל שפה אחרת. שרת וירטואלי בישראל מלווה בתמיכה מכירתית ותמיכה טכנית בעברית, כך שאנו יכולים לנהל תכתובות וצ’אט עם ספקי VPS בישראל – בעברית. לעומת זאת, VPS בחו”ל מחייב שליטה באנגלית או בשפת המדינה בה מאוחסן ה- VPS. לרבים אין זה קושי, בייחוד כאשר בעלי האתרים דוברים שפה זרה באופן שוטף, אולם לרובנו הדבר יהווה מכשול החל משלב בחירת תכנית VPS הרלוונטית וכלה בתמיכה השוטפת.

Jetcloud מאחסנת את השרתים הוירטואלים שלה בישראל ובזכות זאת מבטיחה ללקוחותיה את היתרונות של VPS בישראל: עליה מהירה של הפלטפורמה, גלישה מהירה, סיכויי קידום טובים, תמיכה טכנית בעברית וכמובן – קידום כלכלת שוק כחול-לבן.